En læser skriver om en kedelig oplevelse i bageren i Smørum Centeret. Modelfoto
En læser skriver om en kedelig oplevelse i bageren i Smørum Centeret. Modelfoto
Skriv kommentar
Del på Facebook
Del på Twitter
Udskriv
Send e-mail

Læserbrev: Dårlig oplevelse hos bageren

Af Bent Krause, Nøddelunden 440, 2765 Smørum

Man kan godt mærke,. at der ikke er nogen konkurrence til bageren i Smørum Centret.

Der har igennem flere år ikke været nogle numre at trække for at blive ekspederet, men så kom der nr. i maskinen og så gik det nogenlunde, men i lørdags, da jeg var nede hos bageren, så trak jeg et nr., men damerne der ekspederede, sagde blot “den næste.”

Jeg spurgte, hvorfor de ikke gik efter numrene, hvorefter jeg fik det mærkelige svar, at nogle kunder tager et, mens andre ikke tog noget nummer. Det var dog det mærkeligste svar, jeg forventede at få.

Kunderne stod i kø udenfor forretningen og såmænd også indenfor. Det er efter min mening at sjofle kunderne, og jeg kunne godt tænke mig, at der kom en yderligere bager, hvor man behandler kunderne, som de skal behandles.

Jeg kunne godt tænke mig at få et svar fra ejerne af bageriet. Men det er måske for meget at forlange?

 

Svar fra Smørum Konditori

 

Af Jens og Peter Nielsen, ejerne af Smørum Konditori

Vi er selvfølgelig kede af den oplevelse, som Bent Krause har haft, og vi selvfølgelig prøve at rette op på det.

Men som pigen, der ekspederede ham, rigtigt nok svarede, så er det ikke alle der tager et nummer, men derfor skal kunderne da have en ordentligt behandling - en fornærmelse eller en sjofling, som der bliver skrevet, det er vel nok så meget sagt.

Publiceret: 02. August 2017 08:35
¨

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder hver
dag fra Lokalavisen Egedal

ANNONCER
Se flere
Politiken
Seneste nyt
Ekstra Bladet
Seneste nyt
Jyllands-Posten
Seneste nyt